Po prihlásení do zákazníckeho účtu si v prehľade účtu zvoľte možnosť História nákupov.
Nemusíte. Registrácia účtu nie je povinná. Po vložení produktu do košíka môžete jednoducho zvoliť možnosť Objednať bez registrácie.
Akonáhle bude objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, budeme vás informovať prostredníctvom emailu.
Áno. Poskytujeme aj servis tovaru, na ktorý sa už nevzťahuje záruka. Viac informácii nájdete na stránke Servis zváracej techniky.
Snažíme sa vyhovieť každej požiadavke zo strany zákazníkov. Pre bližšie informácie ohľadom servisu iných značiek, prosím, kontaktujte v pracovných dňoch servisného technika na tel. č. +421 917 845 071 alebo využite kontaktný formulár.
K reklamácii je potrebné dodať kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade zaslania tovaru poštou aj vyplnený reklamačný formulár s detailným popisom vady.
Správnym vyplnením reklamačného formulára a detailným popísaním vady výrazne pomôžete servisu identifikovať chybu produktu, čo môže pomôcť skrátiť celý proces reklamácie.